laupäev, 31. juuli 2010

normaljonks - nagu alati.

Et siis kuidas mul läheb vä? No kuidas võtta. Päris sitasti ei lähe, aga päris hästi ka mitte. Endiselt teen tööd, magan ja siis vahelduse mõttes teen veel veits tööd. Kuskile jõudnud pole, v.a üks päev Pärnus ja teine Tallinnas. Miks seal tegin? Mis ma ikka tegin. Puhkasin veits töö vahepeal. Käisin rannas, loomaaias ja niisama . Tunnen, et väheseks jäi. Tahaks veel. Puhata. Ja magada. Ja raamatuid lugeda. Ja kududa. Aga aega pole, mis parata...
Netti satun ka äärmiselt harva, vaatan meilid läbi, käin paugu orksis ja näoraamatus ja ongi kõik. Igav elu või jaa!?
Mis seal ikka. Vähemalt mul on, mida oodata. Varsti tuleb Täpp ja siis kõige olulisem - hakkab sügis, täitsa uus sügis. Koos kõige paremaga ja kõige parimatega :)
Ma ikka vahepeal kohe üldse ei saa aru, kuidas mul nii palju vedanud on. Kõik inimesed on nii ilusad ja head, samas kui mina olen nende vastu vastik :(
Olgu, ei kurda. Vale koht ja aeg.
Soovin, et teil mu inimesed läheks kõik hästi ja ilusalt. Suve on ju veel tervelt kuu aega. Ärge käige tööl vaid puhake. Te ei taha lõpetada sellise närvihaigena nagu mina :D

Pakaa.

1 kommentaar:

Grete ütles ...

ma esiteks kohe oleks nõus tööst loobuma, kui mul võimalik oleks :D

Aga ... tibi ... 2 nädala pärast ;) Siis tsekin kõik su täpid üle! ja katsu, ma ütlen, katsu sa kuidagi välja vingerdada! siis on jama majas! *vibutab üht sõrme* :D